1.1.1.МЕКТЕПТИН УСТАВЫ МЕКТЕПТИН КҮБӨЛҮГҮ
1.1.2. МЕКТЕП КОМПОНЕНТИ ЖӨНҮНДӨ ПЕД.КЕНЕШМЕ
1.1.3.МЕКТЕП КОМПОНЕНТИ ЖӨНҮНДӨ КТП
1.1.5. КУТ БИЛИМ ГЕЗИТИНИН № 32,33 САНДАРЫ
1.1.6.МЕКТЕПТИН СТРАТЕГИЯЛЫК ПЛАНЫ
……
1.2.2.КИТЕПТЕР ЖӨНҮНДӨ МОНИТОРИНГ
…..
1.3.1.ОКУУ КИТЕПТЕРИН ИЖАРАГА БЕРҮҮ БУЙРУГУ
1.3.4.КИТЕП БИЗДИН ЖАКЫНЫБЫЗ.КЛ.СААТ
1.3.5.КИТЕП ЖУМАЛЫГЫНЫН ИШ МЕРЧЕМИ
…..
1.4.1.МААЛЫМАТТЫК КООПСУЗДУГУНУН КОНЦЕПЦИЯСЫ
1.4.4.МЕРСИКО ДОЛБООРУ МЕНЕН КЕЛИШИМ
1.4.5.ДЕН СООЛУК ТЕМАСЫНДАГЫ КЛАССТЫК СААТТЫН ИШТЕЛМЕСИ
1.4.6. ДИНИЙ ЭКСТРЕМИЗМДИН АЛДЫН АЛУУ БОЮНЧА КЛАССТЫК СААТТЫН ИШТЕЛМЕСИ
1.4.7.БИЛИМ ҮЧҮН АЗЫК ДОЛБООРУНУН АРДАК ГРАМОТАСЫ
……
2.1.5.САБАКТЫН ПЛАНЫНЫН ИШТЕЛМЕСИ
2.1.7. ОКУУЧУЛАРДЫН 5 ЖЫЛ ИЧИНДЕГИ БИЛИМ САПАТЫНА МОНИТОРИНГ
…..
2.2.1. .МКТ КОЛДОНУЛГАН САБАКТЫН ПЛАНЫ
2.2.3. ЗЭЭНДҮҮ ОКУУЧУЛАР МЕНЕН ИТӨӨ ПЛАНЫ
2.2.4. НАЧАР ОКУГАН ОКУУЧУЛАР МЕНЕН ИШТӨӨ ПЛАНЫ
2.2.5. ЖАШ АДИСТЕРДИН САБАГЫНА КАТЫШУУ КАРТАСЫ
…..
2.3.1. БИР 3 БИР 4 АЛГАН ОКУУЧУЛАРДЫН ТИЗМЕСИ
2.3.4. КЛАССТАН ТЫШАРКЫ ИШТИН ИШТЕЛМЕСИ
2.3.5. ДИФФЕРЕНЦИАЦИАЛАП ОКУТУУ ЫКМАСЫ ЖАНА ТАПШЫРМАЛАР
…..
2.4.1.БИЛИМ САПАТЫН ТЕКШЕРҮҮНҮН ЖЫЙЫНТЫГЫ,АНАЛИЗ КАРТАСЫ
2.4.3. БИР 4 БИР 3 ЧЫККАН ОКУУЧУЛАРДЫН ТИЗМЕСИ
2.4.5.ТЕСТТИК ИШТЕРДИН АНАЛИЗ СПРАВКАСЫ
2.4.7. ЖАЗУУ ИШТЕРИНИН АНАЛИЗИ
…..
2.5.1.НАЧАР ОКУГАН ОКУУЧУЛАР МЕНЕН ИШТӨӨ ПЛАНЫ
2.5.2.ЗЭЭНДҮҮ ОКУУЧУЛАР МЕНЕН ИШТӨӨНҮН ИШ ПЛАНЫ
2.5.3. ПЕДАГОГДУН ЧЫГАРМАЧЫЛЫГЫНЫН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮН БААЛООНУН КРИТЕРИЙЛЕРИ
2.5.4.КЛАССТЫК АТА-ЭНЕЛЕР ЧОГУЛУШУНУН ПРОТОКОЛУ
…..
2.6.1.МУГАЛИМДИН КЫЗМАТТЫК МИЛДЕТТЕРИ
2.6.3.ОКУУЧУНУН ЖҮРҮМ ТУРУМ ЖӨНҮНДӨ ЭРЕЖЕСИ
2.6.4.ӨРТ КООПСУЗДУГУНУН ЭРЕЖЕСИ
2.6.5.ЭЛЕКР КООПСУЗДУГУНУН ЭРЕЖЕСИ
2.6.8. ЖАШ МУГАЛИМДЕР МЕНЕН ИШ ЖҮРГҮЗҮҮ ПЛАНЫ
2.6.10. ТАРБИЯЛЫК СААТТАРДЫН ИШТЕЛМЕЛЕРИ
2.6.13.ОКУУЧУЛАРДЫН ТАМАКТАНУУСУНУН СҮРӨТҮ
…..
2.7.1.ИЧКИ КӨЗӨМӨЛ ЖӨНҮНДӨ ЖОБО
2.7.6.ЧЕЙРЕК ЖЫЙЫНТЫГЫНЫН ПЕД.КЕНЕШМЕСИ
…..
2.8.1.ЖАРАНДАРДЫН КАЙРЫЛУУЛАРЫ МЕНЕН ИШТӨӨ ТАРТИБИ ЖӨНҮНДӨ ЖОБО
2.8.5. ИШЕНИМ ПОЧТАСЫНА ЖООПТУУНУН БУЙРУГУ
2.8.6. МЕКТЕП ПАРЛАМЕНТИНИН ТИЗМЕСИ
2.8.7. МЕКТЕП ПАРЛАМЕНТИНИН ИШ МЕРЧЕМИ
…..
3.1.3. ЭМГЕК КЕЛИШИМИНИН ҮЛГҮСҮ
3.1.4. ПЕДАГОГИКАЛЫК ЖАМААТТЫН САПАТТЫК КУРАМЫНЫН ТИЗМЕСИ
…..
3.2.1. ЖОЛДОМО БЕРҮҮ ЖОНҮНДӨ БУЙРУК
3.2.2. ДИРЕКТОРДУК КЫЗМАТТЫК НУСКАМАСЫ
3.2.4. СОЦИАЛДЫК КЫЗМАТКЕРДИН НУСКАМАСЫ
3.2.5. МАТЕРИАЛДЫК ЖАРДАМ КӨРСӨТҮҮ БОЮНЧА ПК ПРОТОКОЛУ
3.2.6. КООПСУЗДУК ИШ ЧАРАЛАРЫ БОЮНЧА ОКУУЧУЛАРДЫ ТААНЫШТЫРУУ
3.2.6. КООПСУЗДУК ЧАРАЛАР ЖӨНҮНДӨ ОКУУЧУЛАРДЫ ТААНЫШТЫРУУ БОЮНЧА КООПСУЗДУК ЭРЕЖЕЛЕРИ
3.2.6. КООПСУЗДУК ЧАРАЛАРЫ БОЮНЧА ОКУУЧУЛАРДЫ ТААНЫШТЫРУУ
3.2.7. КЫЗМАТКЕРЛЕРДИН КООПСУЗДУГУ ТУУРАЛУУ КӨРСӨТМО БЕРҮҮ
3.2.8. КЫРГЫЗ РЕСПУБЛИКАСЫНЫН ЭМГЕКТИ КОРГОО МЫЙЗАМЫ
…..
3.3.2. САБАКТЫ АНАЛИЗДӨӨ КАРТАСЫ
3.3.3. ӨЗ АРА САБАККА КАТЫШУУ АНАЛИЗИ
3.3.5. ӨЗ АРА САБАККА КАТЫШУУ КАРТАСЫ
3.3.6. ЖУМАЛЫКТАРДЫН ИШ МЕРЧЕМИ, ИШТЕЛМЕЛЕРИ.
3.3.7. САБАКТЫН АНАЛИЗИНИН МАТРИЦАСЫ.БАЙКООНУН ПАРАМЕТРЛЕРИ.
…..
4.1.1. МЕКТЕПТИН ТЕХНИКАЛЫК ПАСПОРТУ
4.1.2. СҮРӨТТӨР КОМПЬЮТЕРДИК КЛАСС АШКАНА
4.1.6. СУУ ИЧҮҮЧҮ ЖАНА СУГАРУУЧУ СУУ ТҮТҮКТӨРҮ
…..
4.2.1. САНИТАРИЗАЦИЯ БОЮНЧА АЛГОРИТМ
4.2.2. ЭМГЕКТИ КОРГОО ЭРЕЖЕЛЕРИ.
4.2.3. ЭМГЕКТИ КОРГОО БОЮНЧА КӨРСӨТМӨ
4.2.4. ТЕХКЫЗМАТКЕРЛЕРГЕ КООПСУЗДУК БОЮНЧА КӨРСӨТМӨ БЕРҮҮ
4.2.5. ДЕН СООЛУК КӨРСӨТКҮЧТӨРҮ
4.2.6. ДЕНЕ ТАРБИЯ КӨРСӨТКҮЧТӨР НОРМАТИВДЕР
4.2.8. КООПСУЗДУК БОЮНЧА ИДН ИШ ПЛАНЫ
4.2.9. ИДН МЕНЕН АТА-ЭНЕЛЕР ЖЫЙНАЛЫШЫ
4.2.10. КЛАССТЫК СААТТАРДЫН ИШТЕЛМЕЛЕРИ
4.2.11. ЮИДД МИЛИЦИЯНЫН ЖАШ ДОСУ ТИЗМЕСИ ЖАНА БУЙРУГУ
…..
4.3.1. ОКУУ КАБИНЕТТЕРИНИН ПАСПОРТУ
4.3.2. МТБ ЖАКШЫРТУУ ҮЧҮН КЕЛГЕН КАРАЖАТТАР
4.3.3. ОТ ЖАККЫЧТЫН КЫЗМАТТЫК НУСКАМАСЫ
4.3.5. ОКУУ КАБИНЕТТЕРИНИН СҮРӨТҮ
4.3.7. ИНФОРМАТИКА КАБИНЕТИНИН СҮРӨТҮ
4.3.8. МЕКТЕПТИН ПЕРСПЕКТИВАЛЫК ПЛАНЫ
…..